These boots are made for walkin'

 
Hur många tror ni det bor i detta hushåll?
...och låt mig tillägga. Detta är bara skorna som står nere vid dörren för tillfället. Det finns lite sporadiskt utsatta skor i trappan upp samt ett skoställ när man väl tar sig upp för trappen som är fullt.
 
 
 
 
Svaret är:
 
 
Dessa två. Det har gått så pass långt att min mor tycker det börjar bli lite mycket skor i hallen när hon räknade att nio par var mina. Då började jag räkna hennes par och det var precis lika många som stod nere vid dörren eller i trappen upp. Man skulle ju kunna tro att vi är en flerbarnsfamilj som bor i hennes lägenhet. 
 
Nu ska jag ta och städa upp den där röran så mor min inte snubblar och har sönder sig själv när hon kommer hem inatt. 
 
Dagens I-landsproblem är det dock. 
Jag måste ha en walk-incloset när jag väl lämnar denna ö. För Gott.
 
Rock´Roll

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Haha vilken röra.Var jättefint när jag kom hem :))
Pusspuss

Svar: Visst eller hur. Underbart med ordning :)Pusspuss
Jessica

2012-10-23 @ 02:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0