Sick Bubbelgum

 
Rob Zombie spelar snart i Sverige tillsammans med Marliyn Manson. Jag är inget sånt ubertokigt fan av varken Zombie eller Manson rent musikaliskt men tankarna finns ändå på att jag vill se detta scenspektakel. Mestadels Zombie för att jag älskar hans filmer och ser fram emot hans nya "The Lords of Salem".
http://www.imdb.com/title/tt1731697/ Check it out!
 
Dock innan det inträffar så finns det två höjdpunkter i höst man inte vill missa. Den första är Electric Wizard spelningen på Stora Nalen den 27 Oktober. Be there, är det enda jag har att säga. 
 
 
Den andra är Morbid Angel-spelningen den 10 December. Den kommer bli AWESOME. Tillsammas med Kreator, Nile och Fueled by Fire kommer de ge en förhoppningsvis fantastisk spelning på fryshuset. Passa på att lyssna på toppenskivan Blessed are the sick här nedanför.
 
  
 
Rock´n Roll Vänner. 
och ja. jag kanske eventuellt är tillbaka här. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0