Psycho Holiday

Tog med mig Pantera till gymmet. 
 
 
 
Samt lite Misfits...
   
Det mynnade ut till att jag lyssnade lite på Danzig.
 
sen avslutades det hela med lite Necrocurse..
 
och Vicious Art.
 
 
Behöver jag tillägga att jag aldrig kommer få välja den musik som spelas offentligt på gymmet?
 
Hur som haver är det underbart att vara tillbaka på gymmet efter oregelbundet gymmande. Deppandet och förvirringen försvann på en sekund och jag kan återgå till mitt muntra Jessica istället för den bitterfittan jag kände höll på att ta över min vardag. Fuck it säger jag bara. Im on fire! Back on track! Glad, munter och trevlig. 
 
Rock´n Roll
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0