Jag ringer mina bröder

Bokens dag idag. Som den akademikernörd jag är så tar jag tillfället i akt att gå och lyssna på några författare denna eftermiddag. Kulturtant ska jag bli när jag blir stor. En cool sån. 
 
Jag behöver väl inte ens påpeka om att jag inte tvekade när jag såg ett av de namn som skulle tala. 
Mannen som min syster ville gifta bort sig till. Jonas Hassan Khemiri. 
 
Inte så svårt att förstå att man faller som en fura när man kan uttrycka sig så som han kan och när man är sådär fruktansvärt vacker att titta på. 
 
 
 
Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Micke

Så jävla snygg är han väl inte?

Svar: Han är vacker den mannen :)
Jessica

2012-10-17 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0