Fall From Grace

Känslan att leva farligt när man tvingas gå troslös halva dagen på stan är fantastisk. Jag har tydligen tappat konsten att packa gymväskan efter sommarens lite mindre ostrukturerade träning samt boende ombord då allt finns på plats och man slipper tänka. Jag kunde förvisso ha lagt ett par 60 kr på att gå och köpa ett par nya men valde att ta tillfället i akt och njuta av "friheten"! 
Idag återfanns även den borttappade rakhyveln som under mystiska omständigheter försvann efter en omfattande utresningen av badrummet. Tog det som en chans att ta vara på min ultrafeministiska sida och tänkte att det får växa fritt tills den behagade sig komma tillbaka och idag var den dagen. Inte en minut försent. Tänk att man kan bli glad för en sån liten händelse. Jag måste erkänna att jag inte kan stå upp för "ta-håret-tillbaka"-kampanjen. Påpekas måste dock att jag inte bryr mig det minsta om vad andra gör och inte gör med sitt hår. Bara jag slipper att ha lurviga armhålor etc. Jag kommer inskaffa senilsnöre på min rakhyvel. Må den ALDRIG rymma igen. 
 
Nu blir det fixa naglar sen ska jag och grabbarna grus se på film. Denna feminina sida kommer kastas på kant och jag blir en av grabbarna på en handvändning. Snus. snusk och sexism. You gotta love it. Höhöhöhö! 
 
 
(och jag vet, mina glasögon är sneda. Jag råkade somna med dem på, eller är det jag som är sned. Finns möjlighet på en)
 
Rock´n Roll 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fia

Awesome! Freedom. Mindes du Belfast med Linnea on the loose? Hehe. Btw,grabbar kan bli tjejiga med.fikat med två denna vecka. Awesome.

Svar: Haha, du har ju fikat med Martin och han har inte riktigt kommit ut ur garderoben än så det tror jag nog att han kan! :)
Jessica

2012-10-18 @ 20:18:08
URL: http://eldfarlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0