Pretty in Pink

Jag håller på att explodera utav av allt för många dagars seriös tankeverksamhet. Har inte ens haft tiden till att bege mig till gymmet för lite kroppslig utmattning så är allmänt bitter över avstannad muskulär utveckling. (promenader med frisk luft har kommit att blivit en prio istället, eventuellt bra för fettförbränning?)
Jag längtar tills hjärnkapaciteten kan sjunka nedför kylningsgränsen och whiskyflaskan kan ställas åter på bokhyllskanten och hjärtat hoppar tillbaka ner på den plats det är ägnat att sitta istället för att långsamt försöka kväva mig i halsgropen.
Därför bjuder jag härmed på en bild på de finaste shortsen jag hittade att ha på mig i sommarvärmen som tränger in genom varenda por i lägenheten och förvandlar den till en finsk bastu och gör att kläder blir i stort sett uteslutna. Jag varnar känsliga tittare för icke-cancerbrända ben och eventuella skavsårplåster.
Vi ses åter igen om jag överlever detta fenomen lite längre fram!
Dont forget to rock!!
Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0