keep on rocking

Dags för sjunde passet denna vecka. Känns som träningstatistiken denna vecka kommer var i topp.
Inga förkylningar, ingen sträckning i ryggen som spökar *hålla tummarna* Kör fortfarande väldigt lätt rygg och ben men ökar sucessivt varje vecka. Hoppas snart kunna köra skiten ur mina ben. Så man knappt kan stå efter övningarna. Darrande ben ska det vara.

Tills dess, nu blir det spinning. Ösigt. Gick bra i förrgår. lite rädd för sträckningen men allt jag känner är härlig träningsvärk. Öka!!!!!



Borsta tänderna är viktigt, det har min mamma lärt mig!

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Benita

Va duktigt du är =)

2012-03-02 @ 17:41:01
URL: http://traningsgladjen.wordpress.com
Postat av: Jessica

Tack Benita, hoppas bara jag kan hålla i det också, det är så jävla roligt just nu :)

2012-03-02 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0