Is There Something After You?

I höstas fick jag hinten av en av de drivande krafterna bakom gymmet att jag borde gå och träna på kvällstid för de kanske spelar lite mer min typ av musik då, och min generation. Tydligen är jag fruktansvärt introvärt när jag tränar. Lurarna i öronen, ljudet på högsta volym och jag har ingen som helst aning om vad som händer runt omkring mig.

Jag sa att det var mycket skönare att gå och träna på förmiddagen och att jag inte trodde att musiken på kvällstid var riktigt min grej och samtalet avslutades där. Man kan väl i stort sett säga att jag trivs tillsammans med den äldre generationen som går till gymmet och att faktiskt kunna lyssna på min egen musik.

Jag tvivlar hårt på att de någonsin skulle spela någon av de låtar jag har i min mapp med gymmusik även om det var sista låten ut för kvällen innan stängningdags.

Här kommer några smakprov:







Men absolut, den dagen de spelar någon av dessa låtar kommer jag definitivt tänka mig byta gymtider, tills dess så fortsätter jag nog gå dit med min bästa tronföljare genom tiderna, mp3-spelaren!

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0