Evil Dead

I kort: en av årets bästa helger so far.

Avsluta arbetsveckan med ett 75 min långt spinningpass.
Inledde helgen med att hämta upp mannen från båten, satte klockan, var på gymmet vid 10-tiden och körde ett 2 h ganska intensivt pass som Micke lagt upp. Rygg och Ben. Nya övningar så mycket teknik, lite lättare vikter, vilket fungerade perfekt för mig eftersom jag fortfarande rehabar lite efter min sträckning.

Så avsluta veckan med 8 pass allt som allt i blandad pott. Kan redan nu säga att det inte blir lika många kommande vecka men shit var skönt det var att träna så pass mycket. Mycket piggare, mer struktur på vardagen och fan vad jag ser fram emot att kunna gå och träna med Micke mera än någon gång i månaden. Mycket roligare.

Träffade upp mina båt-vänner på kvällen för bowling. Jag var riktigt kass, men det var faktiskt ganska kul. Avslutade det hela med middag med en massa skratt.

Söndag spenderades i soffan med "Evil Dead"-triologin. I fel ordning. Vi började att se trean och avsluta med ettan. Så kan det gå.
På kvällen när mannen åkt hem till storstan igen tog jag bilen ut på landet och tog en promenad längs stranden med bästa Anna för att sedan avsluta kvällen med att baka scones och dricka te tillsammans. Helt perfekt!

Nu är det arbetsvecka igen och jag har tusen saker att göra. Idag har jag dock gjort en ganska stor grej som innebär lite förändringar, mer om det inom kort.

Nästa helg är det återträff med tjejerna från Kalmar. Mina underbara tjejor. Kommer bli underbart!


Bjuder på den otroligt snygga filmaffishen från Evil Dead då jag faktiskt inte hade med mig kamera någonstans denna helg trots att den var så bra. Ibland är man bra borta!

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Benita

Ja det är jätte irriterad att bli sjuk när man väl kommer igång, det gäller ju verkligen att hålla motivaionen uppe så länge.

Kramar

2012-03-07 @ 21:46:01
URL: http://traningsgladjen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0