Låt dom regna



Jag kan ha världens finaste pojkvän. I torsdags gick han och köpte Thåströms nya skiva till mig. LP-format. I fredags när jag var påväg till sthlm stod han och köade för att få den signad.
Detta har han dock varit lite kaxig för hela helgen. Trots att han säger att han inte är något stort fan så tror jag nog han är lite kaxig över att ha mött en av sveriges största musikikoner genom tiderna.

Är jag avundsjuk? Nope. Hade nog kunnat gå förbi honom på gatan utan att känna igen honom. Sån är jag.

Snart är denna månad slut, vilket betyder att jag inte ätit en enda godisbit på över en månad. Im a proud? Absolut. Inte en enda öl heller för den delen. Lite rödvin har det blivit men inte mycket mer än lite.

Ökat vikterna på gymmet (de jag kan), börjat köra ben och rygg igen (enligt naprapat förordningar) och lyckades få en fruktansvärd träningsvärk ändå.

Har ett projekt på G. Mer om det när det är uppstyrt.

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Line

Va duktig du är som inte ätit en enda godis på en hel månad! Du ska vara stolt! :) Kram!

2012-02-22 @ 10:55:35
URL: http://rauknrolla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0