You & Me









(Jag vet inte varför bilderna blir gryniga i bloggen för, de är inte alls det på min skärm utanför. Jag förstår mig inte på hur man gör för att kvaliten inte ska dala heller. Nästa sak att lära sig kanske)

Vart kan vi ha gjort denna helg?



Vi har varit och kryssat. Inte riktigt vad vi hade gjort om vi valt själva men det var en julklapp vi inte hade löst ut ännu. Vi fick presentkort på en massa pengar på Viking Line av familjen förra julen. Meningen med detta var INTE att vi skulle supa oss fulla på pengarna osv. Utan det var att vi skulle ha en helkväll på deras spa-avdelning. VIlket vi hade. Mysigt till tusen och vi gjorde en helt fantastiskt behandling med bad i kroppsskrubb, bada träbadkar, oljas in, massage med varma stenar mm. Yumyum. Gjorde susen mot stela muskler. Bra julklapp. Perfekt. Nästa gång utan fulla människor tack!
Vi unnade oss 2 öl efteråt innan vi däckade i våran hytt. Åt frukost dagen efter. Micke gick de back på när det gäller buffe. Haha.
Sen sov vi vidare några timmar (läs: hela  vägen tillbaka nästan).



Vi avslutade helgen med äggmackor, massa kaffe, mys och serier.
En helg fri från träning, en helg bara vi två. De är väldigt sällsynta. Vi tackar och bockar för det.

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är er väl unnat (det var ju bra att ni gillade det)

2011-10-27 @ 20:33:51
Postat av: Lil Spoon

Gud va harligt det later!

2011-10-30 @ 17:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0