Working 6-20

Borde skriva men finns varken tid eller ork eller ämne.

Update: Jobbar dubbelt två dagar. Dvs. Två dagar på båten, fram och tillbaka, 8-9 timmar, sedan går jag och jobbar på hansan efter att jag gått av.
Utbildningsdagar torsdag/fredag. Har tagit ledigt på hansan de dagarna för att Evelina kommer ner och vi ska busa på den lilla fritiden vi har efter utbildning inför sommaren. Så på torsdag har Fredrik utlovat middag och kall öl, sen blir det elitumgänge hela kvällen.

Det blir inge träna för mig denna vecka, vilket suger. Jag gillar se mina muskler växa. men jaja, ofrivillig vilovecka MEN den tunna plånboken blir iaf tjock. Det enda man vill ska vara tjockt, förutom sin bondkatt.
Blir ju en hel del spring på mig ändå, vardagsmotion iaf.

Nu ska jag sova för klockan ringer kl:5:00.

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0