Sockerchock och Baziiinga

Vad gör Jessica när hon inser att hon kan ha sin gamla storlek i allt igen? Jo, hon spenderar kvällen med en stor fet godispåse och har nu:
Sockerchock utan dess like. Påminn mig att jag inte är spec förtjust i godis längre? bara eg bakverk och isglass.
Sånt som händer när man utesluter sockrad kost ur vardagen och sen får för sig att vid vissa tillfällen hamstra sockerenergi utan dess like. Ojojoj, om jag inte skulle upp och jobba en så där 12-13 timmar imorgon och att jag måse vara på plats 2 1/2 timme innan jag börjar hade jag tagit vara på sockerenergin och gett mig ut för att jogga men nu måste jag istället försöker bemästra sockeret ch försöka få ner det så jag kan sova istället.
Good Luck to me I say.

"Du är ju inte riktigt klok Madicken" sa Elisabeth.

Näää, inte det minsta.

Och så surar jag lite för att min favorit serie hade säsongsavslutning förra veckan och det slutade så skoj att jag såg avsnittet 2 ggr. Japp, jag är inte riktigt som andra barn.


The Big Bang Theory. I klass med Vänner.

Så en hel sommar till ny säsong? Morr. Inte helt riktigt nöjd. Men vem har tid att kolla på serier när det är högsäsong för att jobba arslet av sig? Money money money. och Evveeeliiiina och Freeedrriiik must be funny.

nej, börja se om säsongerna igen kanske.

Rock´n Roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0