New Bright Sight


Trött och lite sliten efter gym och jobb.
Ingen hade tid att fika med mig heller så jag cyklade hem och dricker kaffe med mig själv i soffan och myser.
Kanske går en promenad lite senare, kanske stannar jag här och bra tittar på hur vädret ändrar karaktär, det blåser och kanske kanske blir det lite regn? Film mer än promenad? Humma, tåls att tänka på!!

Nya glasögon btw. Fick dom idag, Känns helt konstigt men det gör det varje gång man byter så det får lägga sig lite innan jag bestämmer mig för vad jag egentligen tycker.
Rött är iaf rött igen, och inte grådaskigt rött. Hehe, ni som såg vet hur slitna mina gamla var :P

Jag lyckades klanta mig lite förut och försökte brygga kaffe utan vatten i bryggaren. Tog mig några minuterns funderande för att inse varför det bara puttrade om bryggaren men inget kaffe kom. Först blev jag förbannad, jag var verkligen så kaffesugen. I-landsproblem man har när man tappar humöret för att kaffebryggaren strejkar.
Dock löste det sig när jag kom på att jag inte hällt i vatten :O

Lite mycket i huvudet just nu kanske?

Rock´n Roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0