I wont cut my hair

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13008268.ab

Åhhhh. Underbara Aftonbladet.

Citat:

"Jag tror att det handlar mycket om att män gillar kvinnor i bara ben, men att kvinnor kanske inte gillar att se bara mansben alla gånger. Om man ser Sofi Fahrman i ett par jeansshorts tycker man ju bara att hon ser ut som "a million dollars".

"Man vill ju inte se ett par håriga ben lixom, tjejer rakar ju dom iaf" - Citat ungefär av en interjuvad tjej.

va? Är det bara okej att visa ben om man har dom rakade?

Men dåså killar, raka bena bara, då är det okej att ha bara ben i shorts på jobbet!!

Världen är räddad. Killar kan nu har shorts. Vi kvinnor slipper deras håriga ben och åter igen killar kan ha shorts utan att skämmas för hårväxt.

Och nåde er brudar om ni råkar ha orakna ben till shortsen. Då är det bara en sak som gäller. Ställ er i skamvrån tillsammans med männen och sätt på långbyxorna eller gå till en vaxare och betala några hundringar och njut av värmen smekandes de nakna bena.

 

Ajaj, nu måste jag springa till badrummet, blir inte mer uppdatering ikväll. Måste fixa hårväxten så jag kan sätta på mig mina korta träningsbyxor inför morgonpromenaden samt gymmet. Man kanske blir bannad för att man rent ut sagt skitit att raka benen.

 

men vänta nu. Glömde jag inte något? Jo, jag tror nog det. Vem i Helvete orkar bry sig om folks hårväxt på benen?

Rock´n Roll

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Finns 2 nya bilder på Spader på min blogg om du vill titta :)

2011-05-12 @ 16:05:57
URL: http://johannagudinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0