Gäsp

Gäsp.
Frukost intagen, håret redo. kläder? Pyjamas? Kan man inte gå till gymmet så? Nähe.
Det var jäkla vad segt det var idag.
Igår var jag trött ända fram tills jag cyklade hem från jobbet på kvällen. Då beslöt jag mig för att ta kål på den energin eller kanske snarare utnyttja den och tog en powerwalk runt Visby i solnedgång. Underbara stad säger jag bara.
Tidigare på dagen var jag ute på p18 och gick 5:an i något mer promenadvänligt tempo, blev så uppslukad av hur vackert det är med skog och natur.
Man vill inte vara inne när det är fint väder mer än vad jag man behöver.

På schemat idag står det ett gympass. Rygg och Biceps. Jobb efter det. Kvällen är än så länge fri men jag har en del pyssel att göra.
Jag tvättade i söndagskväll nu har jag fina högar på mitt golv. Två med ren tvätt och en med svettiga träningskläder.
Borde städat upp det med en gång men vädret var för fint för att prioritera det.
Jag behöver en skön soft fotölj att slänga sånt i. Ren tvätt och annat man inte hinner ta tag i. Loppis någon?

Nej nu jävlar ska jag ur denna pyjamas, packa väskan och ta upp matlådan ur frysen och cykla iväg. Det får finnas begränsningar för hur morgonseg man får vara.

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0