Brand new tattoo



Jag drömde att jag hade tatuerat in en gul drink på låret. Stor var den. Den täckte hela framsidan nästan. Satt lite snyggt och hippt på snedden. Den hade paraply och sugrör och var gul.
Roger var skitnöjd och jag bara skrattade.

Jag vet inte om det är en längtan efter melondrinkarna (som var gula om ni minns dom från förra sommaren)
Eller om det helt enkelt brinner lite i mig efter att tatuera något nytt, svårt bara när man inte har några direkta bra ideer för tillfället.
OCH att man har en tatuerare som har bokningstopp till årsskiftet. Japp, han är populär.

har softat en kväll på soffan efter en promenad som slutade i att jag blev panik kissnödig så jag fick korta av promenaden till 1 timme och pallra mig hemåt. Haha. Jag har världens kassaste blåsa.
Skönt med lite sofftid dock, jag har undvikt allt jag borde göra. Ibland får man!!

Nu blir det på huvudet i säng. Imorgon måste jag göra allt det där jag inte gjorde ikväll.

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0