Baziiiinga

Jag tänker nu gå vidare och dela med mig av The Big Bang Theory. Jag älskar den serien. Nörderi, och jag känner att jag passar in. Mhhm. Ones a nerd, always a nerd. And I like it.

Alla ni WOW-fans borde kolla in säsong 4 avsnitt 19 när Sheldon får sitt konto hackat och bestulen, vilket i sin tur leder till att han ringer FBI och polisen. Ett av de absolut roligaste avsnitten.
Tänkte länka till det men hittade ingen länk på youtube som gick att länka till, så ni får streama skiten istället. Jag kommer alltid älska nördar och människor som så innerligt brinner för sina ämnen och intressen att det tar över allt annat.

Mera kärlek åt folket.








Nu ska jag gå och tvätta detta äckliga hår, kanske ta en promenad, hosta lungorna ur mig, snora, ha halsont jobba i eftermiddag.

Jag bestämde mig för sovmorgon när jag såg att de låg snö på marken när jag vaknade 06:30. Det bästa jag gjort. När jag vaknade var den borta och det ser mer ut som det regnat nu.
Snö i Maj? Bastards.

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hörde jag just en kärleksförklaring till nördar? :D I love it! Saknar dig massor, vill ha fler människor runt mig som står ut med mina nörderier... kramakramakrama

2011-05-05 @ 23:15:03
URL: http://sofiathehutt.blogspot.com
Postat av: Jessica

Sofia. det vet du väl. Jag älskar nördar, och speciellt såna som du :) Gör livet lite roligare :)

Krama tillbaka

2011-05-09 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0