Stray Cat Strut

Tänkte lägga upp lite bilder från den senaste tiden som jag inte ens tittat på.


Från Alla Hjärtans dag. Blev Scones och filmmys med mor och syster


Jag har frusit och fyser än så jag murar in mig i varma kläder


Jag och Micke gjorde American Pancakes till lunch en helg. Det blev riktigt riktigt gott.


Micke var på kryssning med jobbet och jag satt hemma som den fina husfrun jag är och slet med en del av hans födelsedagspresent. En värmekudde. Sytt helt själv. Jag är mäkta stolt! Den blev riktigt bra. Förutom den fick han en stor glasburk med egengjord Musli samt en biljett till The Big Four!



Micke fyllde vuxen på SJ, Flyget, Gotlandsbåten osv. Såhär glad var han :)
Delar av familjen var uppe i Sthlm så mamma bjöd på födelsedagsfika/Lunch på stan.
Mamma nöjd över sin latte?


Påväg hem efter födelsedagsfikat och lite strötittande i skivaffärer. Han är helt ovetande om att hans bästa kompis från Dalarna har parkerat bilen utanför lägenheten och ska med ut på middag och bowling senare på kvällen. Mysig kväll dock glömde jag kameran hemma. Han blev väldigt glad och överraskad. Kul att de kom, Fredrik och Thessan. Vi drack vin, såg lite film och spelade ett frågespel som Micke fick av dom innan vi mötte upp de andra för tapasmiddag och bowling. Kvällen avslutades på Kellys där jag såg de största silikonbröst jag sett på riktigt. De andra var inte alls lika imponerade som jag.


Bacon efter rymmningen. Liten busig liten hamster. Micke är Odjurs-vakt när Roger och Maja är i Aussie. Bacon har en stor plastboll som hon motioneras i varje dag utanför sin bur. Jag var lite skeptisk mot att den inte verkade så rymningsäker men Micke sa att den var säker. Tji fick han. 3 min senare låg locket av och bollen var tom och Bacon satt nöjt under Rogers målarbord och skrattade åt oss. Tur för oss att hon är så sällskaplig för hon lät sig fångas in och sätts in i buren igen. Annars hade det blivit en intressant kväll.


Micke och jag har en riktigt myshelg bara för oss själva. (vi fick nästan ett dygn innan vi hoppade in för en vän i kärlekskris som behövde lite sällskap, lite vin och uppmuntran några timmar, sen var vi ensamma resten. rekord tror jag)
Vi gjorde pizza på lördagskvällen, efter en långfrukost framför en film, fika på stan.
Söndagen åt vi lunch på balkongen i solskenet, myste till lite film innan det var dags för honom att återvända till tok-holm
Jag avslutade helgen med långpromenad.

Den blev riktigt mumisg. Gjord på fullkornsbotten. Nästa gång ska vi testa göra på fettdietssättet med ägg och keso.


Vi spenderade lite tid i den här med men med min skabbhud just nu kan jag inte ligga i badet för länge men det var rätt skönt att ligga och filosofera i badet tillsammans med sin älskling. Nej vi är inte sådär romantiska. Vi ligger mest och töntar oss, skvätter vatten, petar fötter i ansiktet på den andra. Vi är inte så mogna av oss. Kankse därför folk inte tror jag är äldre än 20 ibland. hehe


Jag har invigt skinnjackan för iår. Båda dragkedjorna på mina vinterjackor har gett upp och jag tänker: What the, det är snart vår. Så nu bullar jag upp med massa tröjjor under och har skinnjacka oavsett!
Intressant är att i Belfast fick jag en tid inte igen den där skinnjackan, jag hade en stor röd sjal virad runt halsen som på bilden och jacka öppen. Nu har jag både tunntröja, en sån tunn kofta och en större stickad kofta över som går en bit ner över rumpan OCH jackan är stängd. haha.
flytta aldrig till länder där Öl är en nationalsport!!!

Nu är frukosten klar för idag, varit på morgonpromenad innan.
Nu ska de fixas lite innan jobbet, fick en plats på spinningen imorse innan promenaden så blir spinning ikväll!

Rock´n Roll Älsklingar


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Du glömde att berätta du fick hjälp med kudden :))Puss

2011-03-22 @ 01:38:00
Postat av: Evelina

Du är finast!

2011-03-22 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0