Enter Sandman

Sitter och väntar ut frukosten. Den vill inte lägga sig, känns som den sitter uppe i halsgropen och vill komma ut igen. Så kan man ju inte träna.

Trött idag, en sån morgon man helst inte pratar med Jessica alls före ja, före lunch. Några timmar kvar i tystnad! Skönt!

På schemat idag står rygg/biceps-pass, jobba samt på teater med jobbet ikväll. Jag är redan trött, jag undrar hur jag kommer känna mig imorgonbitti. Den dagen, den sorgen. Eller hur är det man säger?

Kan inte sova på nätterna igen, trots att jag är rätt så fucking aktiv om dagarna och borde vara helt slut när jag ramlar i sängen. Blir tokig. Måste hitta på något mer nu som tröttar ut mig. Inatt låg jag och vred och vände på mig. Jag gav upp och började se Sons of Anarchy istället. 1 avsnitt kvar nu.
Me like bad guys-in ficion. Inte IRL.

Anyhow, somnade runt 2-2:30. Klöste mig upp ur sängen vid 06:40. var lagom glad mot syster yster när hon stod och gnolade i köket. Jag avskyr morgonpigga människor som ska sjunga och ha sig på morgonen. Det ska vara tyst, låg ljudnivå, man ska hasa sig fram genmom lägenheten, inte stressa, inte slå i lådor, helst inte prata, tvn ska vara på låg ljudnivå.
Jag vill vara ifred. Först frukost, mitt morgonkaffe, piggna till, sen börja prata. Inte börja prata innan morgonkaffet. Scccccyyyyh!

Jag borde ha tvättat denna vecka mne det har inte passat sig med tvättstugan och mina tider så det har uteblivit. Nu måste jag köpa några par nya trosor och strumpor imorgon innan jag sticker med båten annars får jag gå commando i sthlm ihelgen. tanken var att lösa alla såna bekymmer idag men sen visade det sig att jag inte har så mycket tid på mig att lösa problemet idag.

Dagens I-landsproblem:

Varför har jag inte en robottvättkorg som tvättar mina kläder efter hand?

Åh. Igår var jag på spinning på lunchen eftersom jag jobbade kvällen. Lite kortare pass men med ett längre block kondis.
Gissa om mitt hjärta klappade hårt och orken blåste på när vi skulle trampa tung backe till Enter Sandman. (Metallica)
Då jävlar sved. Jag som alltid måste sjunga med. Ni kan ju tänka er hur det låter flåsandes på en spinningcykel när man redan måste koncentrera sig på att inte glömma bort att andas.

Nej nu jävlar. Nu orkar jag inte vänta längre. drar ut på tiden det här tramset.

Gymmet it is.

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: suzanne

Öronproppar i så slipper man höra allt omkring sig...;)

2011-04-05 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0