De där unga snygga gotländska männen

Min syster läste upp ett av sina blogginlägg som handlade om vart de gotländska männen befinner sig. Att hon letat bakom varje rauk osv.
Stort frågetecken tittar jag på henne och utbrister: Men syss. Du har varit ute och svängt dina lurviga kanske 2 ggr denna vinter. Annars har du spenderat mer tid på pappas vind bland gamla dammråttor, skärp, bråte och eventuella guldklimpar. Vad jag vet, så bevarar inte pappa unga snygga män på vinden. De har då aldrig uppenbarat sig för mig.
Sen vet jag inte, men ditt jobb är inte det mest glamorösa stället för att träffa snygga män. Point: Mest kvinnor som jobbar där, den mesta kundkontakten uppenbarar sig via telefon. Om det inte är så att du föredrar lära känna dina män per röst och hur de uppför sig när de bokar in gotlandsbåt, flyg och diverse resor, evanemang osv. Kunde kanske vara något.
Sen i mammas lägenhet. No, inga snygga män här heller. Om det inte handlar om min pojkvän, men han är min. Han kan du glömma.

Slutsats: För att träffa snygga män på Gotland kanske du bör vista dig utanför radien mammas lägenhet, pappas hus, jobbet och Gotlandsbåten! Samt inte vara så upptagen med de där få guldklimparna du hittar på pappas vind för renovering och alla andra projekt du tar dig an som inte leder till någon som helst närhet av snygga män!

Nu skiter jag i stressandet och det uppenbarliga skrivkrampen och drar till Sthlm, firar pojkvännen som fyller år och myser!

Rock´´n Roll

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänkte bara säga att jag bloggar med :)

2011-03-12 @ 18:30:48
URL: http://johannagudinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0