Refuse-Resist

Jag förstår inte.

Micke blev upprörd på mig när jag upptäckte att jag hade en liten mini vodkaflaska kvar i min skinnjacka när vi klev av bussen på söndagsmorgonen.
Istället för att bara slänga den, så var jag ju tvungen att dricka upp den sista slurken som var kvar. Man ska inte kasta iväg dyr sprit!!
Tydligen var de inte okej att komma hem från en festival, lite så där festivalsunkig, och halsa ur en liten vodkaflaska mitt på centralstationen i Stockholm.

*flin*

Äh, vaddå. Jag var ju inte ur festivalkläderna, mina fötter var ju fortfarande sura av mina blöta skor. Det var enligt min tidsuppfatting fortfarande festival!!!

hihi.

Jag känner mig på bushumör. Undrar vart detta kan ledas hän? :P

Sitter och lyssnar på Calvera Conspiricy med mina hörlurar och har lite egen tid. Är nästan färdigpackad inför arbetsveckan... hehe. Det tar hela kvällen att packa en väska!

Rock´n Roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0