No Gods, No Masters



Jag var på Metaltown i helgen tillsammans med ett roligt gäng. Bilder kommer senare. Ska först jobba en vecka innan jag orkar kolla på dom.

Men jag tänkte bara dela med mig av att jag äntligen fått se Arch Enemy. Yeah!
Och ja, ett av festivalens absolut bästa trots att himlen öppnade sig och det regnade hela spelningen (läs:hela helgen)

Alla Hollywood brudar kan slänga sig i väggen. Inget kommer i närheten av Angelas storhet. Ojojoj. Denna kvinna.
Riv alla murar om kvinnlighet. Tänk om man ens var i närheten av så cool som hon!!

Min stora Idol efter mamma.

Nu ska jag packa och städa upp, nalkas gör en arbetsvecka med stormsteg och jag är INTE redo!

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0