Gone fishing

Det var förvånandsvärt skoj att se hur många som skulle komma ihåg ens födelsedag nu när man inte är medlem på facebook längre.

Ungefär så många som jag kommer ihåg utan att vara medlem på facebook.

Jag är sjöman denna vecka. Jobbar stenhårt på de sju haven.

Jag tvättade håret idag och fönade det idag. Man kanske borde göra det oftare, får alltid så underliga blickar när jag säger att jag bara tvättar det max 2 ggr i veckan. hehe.

Nu blir det säng säng säng, gungandes till sömn.
Fredrik är dum och vill inte läsa godnattsaga och tydligen har jag blivit 12 igen.

Till alla er på SRF. ÅÅÅÅÅÅH, skit ner er!!



Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Jessica!

Nu när du aktiverat dig på FB igen så kan jag ju gratta, nu var det ju några år sedan sist men visst är det 6/6?



;)



Kram, Emma

2011-08-02 @ 22:18:30
URL: http://www.villemo.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0