Alkohol, Alkohol. Nanananananaaaa







Andra jobbveckan avklarad. Ojoj. Jag var bra slut i huvudet sista dagarna.
Första tisdagsfesten avklarad. Den inleddes med Mojitos och öl i Fredriks vildvuxna trädgård.
Alkohol, Alkohol. Nanananaaaa!

Satt älsklingen (Evelina) på båten och har nu i några timmar försökt bestämma mig för om jag ska gå till gymmet eller om jag ska ta en powerwalk i solen? Det lutar åt en powerwalk och gymmet imorgon.

På fredag åker vi till Göteborg. På söndag är det Metallica!
Nästa frivecka är den enda friveckan jag inte har något planerat på. Så finns det önskemål är jag öppen för förslag.

Efter vecka 29 stannar Malin och Evelina kvar. Då blir det Alkohol, Alkohol, Nananananaaaa!
V:32 är det medeltid. Då har Micke semester och Sofia kommer hit.
V: 34 har Micke sin andra semestervecka och det blir nog kanske eventuellt någe malmö? :)

Kommer vara askass på att uppdatera. Men men.


Nu blir det svett till tuff metalmusik.

Puss på er söta!

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: sofie

Du är galet fin baby!!

2011-06-30 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0