You suck CSN

Jag är INTE ett fan av CSN just nu.  Ni suger, bara så ni vet! Mina planer på att äntligen kosta på mig ett par nya glasögon, för att mina är helt utslitna, går knappt att se ut genom dom för alla repor är totally gone och tandläkarbesöket gick också upp i rök!

You suck big time!

Nej, nu ska jag återgå till mitt te och Rederiet efter en lång dag på gymmet och jobbet!
Som förövrigt inte ger de summor varje månad så om jag inte hade lite sparkapital hade jag gått back! Som sagt, You suck!
Så fruktansvärt glad att jag fick halvtidsjobbet, annars vet jag inte riktigt hur det skulle ha gått. Nu kan jag iaf betala csn, men allt det andra viktiga som man skulle behöva som man inte haft råd med som student. Ja, det får vänta lite till.

Note to myself: Måste måste måste bli skriva klart uppsatsen så man kan lämna studentlivet bakom sig ett tag!! Snälla inspiration samt motivation och tid. Kom till mig!

Rock´n Roll vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0