We Sweat Blood

Jag måste nästan nu när det är den sista januari gå igenom januari ur träningsynvinkel.

11 styrkepass

8 konditionspass som är uppdelat 30*2 under mina styrkepass (30 min före och 30 min efter) Samt att jag håller tempo under mina styrkepass. Ingen onödig vila utan här ska man vara högröd i ansiktet och de ska rinna svett längs ryggraden)


Körde igång den 4:e med ett helkroppspass för att träna ur kroppen efter julvilan, sen tog jag långledigt över helgen med en sthlm:resa.
Sedan den 10:e januari har jag kört 3 styrkepass i veckan. Uppdelat på 3 muskelgrupper per pass.

Funderar på att chocka mina muskler lite nästa vecka och börja köra 4 pass istället för 3 och köra 2 muskelgrupper per pass istället, och byta ut lite övningar. Måste gå igenom mitt schema och se om det är möjligt. Tänk om jag kunde ägna uppsatsen lika mycket tid i veckan som jag ägnar åt gymmet. Då hade jag varit *host* klar!

Men nu så kör vi, hårdare än någonsin, kroppen ska värka av utmattning denna första vecka i Februari, och ingen alkohol till helgen. En månad utan alkohol måste man klara annars tycker jag man har lite problem.

Nu blir det ett bad innan jag ska träffa Sabina från båten och gå på sminkkurs. De ni, gratis dessutom!


Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0