Stargazer

Tänkte lägga upp lite bilder av mitt december. varit mycket Sthlm sen Micke flyttade dit, mycket smidigt när det bara är en båtresa och en bussresa in till centralen, samt att nästan alla spelningar äger rum där.

Sthlm har också resulterat i att jag återfått kontakten med en gammal kryssarkompis, Joel. Hur sjukt kul som helst, perfekt är att han bor 3 stationer ifrån Micke, så när Micke börjat jobba 06:30 på morgonen så har jag tagit tåget åt motsatt håll, och då har kaffebryggaren stått klar med nybryggt kaffe hos Joel. Underbart.


Jag och pappa byggde en snögubbe tillsammans, det är tydligen sådant man ska göra med sina barn trots att barnen är 26 år. Det var iaf väldigt kul och den blev riktigt stilig tycker jag.


Umgåtts lite med mamma också. Här ser ni henne så som man brukar se henne. Hon gör ett flertal saker samtidigt. Här bakar hon 2 olika sortes bröd, tror hon städar också, samt pratar i telefon.


Jag insåg att Joels bil inte alltid ser ut som en snöhög som på bilden, den är faktiskt röd under. Det hade jag aldrig gissat.


Supersöta Joel, som presenterat mig för världens mysigaste hak i Gamla Stan, Wirströms och en drös med härliga människor. Dock ligger de bilderna på facebook och ja, jag finns ju inte där längre så ni för nöja er med att tänka er till att det är mysigt.


Hittade en massa irländska härligheter på ett ställe vid Medborgarplatsen när vi väntade på att Candlemass skulle spela. Så jag blev nostaligisk och tänkte mina Belfast-tjejer.
Både jag och Micke var nöjda som små kattungar. Spelningen var förövrigt riktigt superbra, inget stort fan av Candlemass, gick mer med för Mickes skull men var mycket mycket nöjd, och det kunde inte bli ett bättre avslut då de lira Rainbow´s Stargazer. Ojoj vilken stämning. Tackar Candlemass för en riktigt riktigt bra spelning.


Jag innan Candlemass på Kellys (första gången på Kellys)


Micke på Kellys


Ett kaos på centralen den 23/12. Aldrig sett så mycket folk framför tåg-tavlan. Rätt skönt att ta sitt pickpack och gå till Citycentralen, sätta sig på bussen till Leksand och komma fram i tid! Observera att det är Micke som står längst ner i högra hörnet och köper julklapp till Theo, en metallicatröja i mini-barn-storlek blev det. (Theo är världens gladaste barn som är barn till Mickes kompis i Insjön)

Dock var jag allt för för lat eller lite glömsk så det blev inga kort på julen, bara ett tog jag. På en trött Harry.


En liten trött Harry som prompt skulle vara med i händelsernas centrum, trots att han var så trött att han somnade sittandes på golvet, men som efter mycket om och men gick med på att iallafall ligga i soffan brevid mig.

Rock´n Roll busungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0