I Feel Good

Jag tänkte bjuda er på ett inlägg angående en situation som man inte så ofta har sett mig i.
Nej, ni ska inte få se mig vara barnvakt eller något som har med barn att göra. Så kul får ni inte. utan ni ska få se mig laga mat.

Jag gjorde quornfärssås samt linssoppa.
Inser att om jag ska orka jobba, plugga, träna och vara social med familj och vänner så måste jag äta bättre. Det där med att laga mat varje dag är inte riktigt min grej så nu har jag gjort mycket av två saker och kommer leva på det resten av veckan. Mig spelar det inte så stor roll att äta samma sak någon dag i rad, men nu får jag lite varvning och varva två saker.
Mamma var med och lagade lax, men jag äter ju inte kött så den fick hon äta själv.

Jag hade en trevlig fikastund med Lager-Fredrik idag också på stan. Det var bästa fikan på denna ö på länge. Jag borde nog inte kalla honom Lager-Fredrik längre. Även om han började som en arbetskompis så är han absolut inte det i första hand längre utan en nära vän. De tre musketörerna: Jag, Evelina Bus och Fredrik. Sanslös trio, oslagbara. To bad att Evelina befinner i skåneland men vi se snart.







Mamma var med på ett hörn med

Nu ska jag fortsätta nörda mig en stund efter en intensiv dag med gym, jobb, fika samt matlagning.


Rock´n Roll underbara människor

Kommentarer
Postat av: snyggdavid

Tjena bruden!! Läget? Lite förvånad att jag skulle våldgästa dig här på din blogg va..;) Dina kulinariska läckerheter ser mycket goda ut! Hopppas allt är bra, hör av mig i veckan. XXX

2011-01-17 @ 23:20:48
Postat av: Sofia

Havregrynsgröt ftw! :D

2011-01-18 @ 08:46:34
URL: http://www.sofiathehutt.blogspot.com
Postat av: Jessica

Sofia: Jag försöker, men jag gillar yougurt bättre :P



David: Naj nu blev jag förvånad. Jag har som vanligt tänkt en massa på dig men jag är usel på att ringa, som vanligt. Vi får höras i veckan! Åhh, ja självklart alias snyggdavid :P

2011-01-18 @ 09:09:59
Postat av: syss

jag vill också ha linssoppa!!

2011-01-19 @ 08:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0