StoraSyster <3 LillaSyster = Sant

Min syster har hållt på med sin underarm nu sen i höstas. Hon gjorde konturerna i höstas och satte färgen i förrgår.
Jag misstänkte dock inte att hon skulle sätta det hon satt i banderollerna! Ni får se vad min tokiga lillasyster nu har hittat på. Det är systers tatuering nu, inte min.



Ser ni vad jag menar. Mor & far är ju en sån tradtionell grej, men hon har lagt till mitt namn och även våran gammelmormors-namn.
Vi har pratat om att göra något sådant här förut, tillsammans. Nu gjorde hon det utan att säga något, överraskning, lite besviken. vi skulle göra göra det ihop, men det går inte att vara besviken när man ser hur fucking bra det blev och så sitter man här som den lipsil man är med tårar i ögonen. Min fina lillasyster. Bli frisk någongång så vi kan börja leva!







Sjukt snygg. Nu kliar det i överallt på att göra färdigt min arm, ett motiv kvar på underarmen sen är min arm klar.
Och åter igen så är det Roger Axelsson på Swahili Bob som är konstnären!

känns lite sjukt sådär att mitt namn står inristat på någon annans hud. Stort!

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Ojoj,vilken tatuering..Trodde inte att Josefine skulle lägga in några namn.Inte utan att man blir berörd.:)

2011-01-25 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0