Pleased

Så, nu är det gjort, efter mitt lite arga inlägg över csn insåg jag kanske gnällde lite för mycket. Jag har ju pengar så att jag kan betala av hela året på en gång. Så idag ringde jag csn, fick det bekräftat att man kunde sätta in en klumpsumma, och nu är pengarna översatta. Behöver jag inte tänka på det något mer detta år. Otroligt skönt! Får helt enkelt se till att jobba lite extra i sommar för att få tillbaka pengarna.

Nu ska det sparas igen, hur mycket nu man kan spara på ett halvtidsjobb. Jag har bestämt mig för att se över mina utgifter och se vad jag kan spara in på. Sålt av lite småskit på tradera, vilket gav mer jobb än pengar men sakerna kommer iallafall till återanvändning än att de ligger och skräper i min garderob i ett hörn.
Av 5 plagg kan jag köpa ett nytt för. Det kan det vara värt! Fast denna fattiga månad som kommer bli två fattiga månader så blir nog de där 5 sålda plaggen mat!

Jag har lite på känn att mitt gymkort ska uppdateras snart också. humma. Har inte bestämt mig hur jag ska göra där än. Satsa bara gym eller ska jag lägga till spinningen? Det är den stora frågan, har inte blivit någon spinning alls sista tiden. JAg har kört 1 h crosstrainer istället i samband med styrkan.
Det tåls att tänka på.

Nu väntas det snart kvällsjobb efter en förmiddag och eftermiddag med en massa nödvändigt pyssel!

Rock¨n roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0