I be there for you



Just ikväll när man kollar på vädret och inser att det ska bli mera plusgrader, regn och töväder så längtar jag efter att allt bara försvinner och det blir grönt igen.
Jag älskar snön, när det är kallt, mycket snö och minusgrader. Då det knarrar under skorna och det biter av kyla i kinderna. Inte när det är grått, mulet och smutsigt och glashalt av att vädret inte kan bestämma sig för kallt eller varmt.
Eller så kan det vara som på bilden. Jag gillar helt enkelt inte mellanlägen. Det ska antingen vara vår, sommar, höst eller vinter. Jag gillar inte övergångarna, speciellt inte den mellan vinter och vår. Inte nu när jag vet att jag förmodligen kommer bli kallt igen och komma massa snö mera innan det spricker upp för vår.
Dumma värld, gör som jag säger åt dig.

Nu blir det vänner efter en dag av massa pappa, syster och kusin med familj, hann tillomed tvätta all min tvätt idag. Jag är lite nöjd. Dock så får jag lite ångest när jag ser hur mycket jag har att fixa hos pappa. Så mycket saker som behövs säljas av. ååååh. Ångest.

Rock´n roll babies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0