This Time

Jag och mamma var på jazzklubben igår och såg Jeanette Lindström med band. Det var trevligt. Jag har aldrig varit på en renodlad jazzspelning. Lite småmysigt på Munken.
Tyvärr kunde det funnits fler sittplatser kan jag tycka, vi var många som stod och enligt mitt tycke inser jag att jazz är sån musik man sitter och verkligen lyssnar på med ett glas rött eller en whisky.

De var iaf väldigt begåvade. Hon har en otrolig röst och tilllsammans med ett gäng väldigt duktiga musiket blir det bara bra.
Helt klart värt att jag knappt kom upp ur sängen idag.

Insåg tidigt att jag varit lite för optimistisk med att hinna packa, träna, jobba, fika mm innan båten går vid 16. Så det blir ingen träning men jag har redan gjort 2 styrkepass denna vecka + 2 kondition i samband med styrkan, och en hel del promenrande så jag kanske kan nöja mig lite. Fast jag vill verkligen träna.

nej, nu ska morgonkaffet drickas upp sen ska jag försöka packa ner resten av sakerna och bege mig ut i kylan till jobbet, för veckans sista arbetspass.

Bjuder på lite mysig jazz så här på morgonkvisten med.



Hoppas ni alla får en trevlig helg. Själv kommer jag tillbringa den på bästa sätt med mannen i Sthlm.

Rock´n Roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0