Slash & Zakk Wylde



Jag har så mycket jag borde skriva och uppdatera men det får bli ett youtube-klipp istället.
För all jävla underbar musik som får en att tåla klimatet som aldrig ger sig och de monotomt entoniga dagar som har en tendens att gå mera i moll än dur.

Nu ska jag och min lata rumpa gå och köpa nya hörlurar, för Jessica har fått lön och betalat av de flesta av sina skulder och räkningar och tänker unna sig ett par nya hörisar för hennes har varit sönder sen någon månad tillbaka och lånar nu ett par ganska urkassa av en vän, och innan jag har sönder de också ska jag köpa ett par nya och vara en stor och duktig flicka och lämna tillbaka de lånade hela!

Stayed tuned

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0