Rollin' the Dice

Klockan är 9:30 snart och gissa vem som fortfarande ligger i pyjamas under täcket? Moi. Underbart.

Har varit vaken sen 7, ätit frukost i sängen, surfat runt. beställt klipptid, de ni. Nu blir det åter en besvikelse att vänta men jaja, det måste klippas av. Jag ska efter det aldrig låta någon klippa upp mitt hår. Jag avskyr frisörer. Det tar evigheter att hitta någon man trivs med, som förstår vad man menar, sen flyttar man och så får man börja om. Sist jag klippte mig blev det pannkaka av allt. Det värsta av allt är när det blir pannkaka hos någon man känner. Vi missförstod varandra och hon klippte upp mitt hår så mycket, tror jag inte haft så kort hår sen jag var liten på vissa ställen. Det var verkligen inte alls vad jag menade. Sen övertala en annan frisör mig att lägga färg istället för slingor. Jag förstår inte varför jag ska lita på dumma frisörer. Hon menade på att mitt hår hade sån kvalitet som skulle klara det. Nu sitter jag här med ett fult, slitet uppklippt hår med en sån ful blond utväxt.
Så, fick ett tips från en tjejkompis/jobbarkkompis på en frisör som hon tycker är toppen. Hon är alltid fin i håret så jag har beställt tid där. Ska be henne klippa till det så de kan växa, bara hoppas hon inte säger att vi måste raka av alltihopa.

Jag är bitter på frisörer. Jag saknar hon, den tjejen som klippte mig sist i Kalmar, Då blev det så snuskigt snyggt. Kan man åka till Kalmar i fortsättningen enbart för att klippa sig? Finns massa anledningar att åka till Kalmar. Det är dags snart känner jag. Att åka dit.

Nu ska jag ta en dusch, slita mig från rederiet-helvetet mm. Har grym träningsvärk i sidan av magen, körde ny magövning.
Funderar på att ta en promenad efter duschen.

Plugga borde vara mitt prio 1 men nej. motivation status noll.

Rock´n Roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0