Philips Vibe coming soon to a Expert close to me!

Jag tänkte i några sekunder. Ja faktiskt i snart två dagar på om jag kunde ha en mp3-spelare utan display och försöka navigera så gott det går ändå. (lite snålhet och mycket sånt ångest för att köpa nya tekniska prylar).

Men idag under mitt gympass, så tänkte jag pröva mig på att byta mapp till ett annat band och det gick inte så himla smidigt och bra som jag hade tänkt i mitt huvud. Jag hamnade istället i någon slags radio, lite röster, lite musik långt borta. dålig täckning och sedan bara brus. Hade inte ens vetskap om att jag hade radio på min lilla fina Creative.
Så efter att jag surnat till ordentligt, jag tryckte hej vilt för att komma därifrån så gav jag upp. Ville inte förstöra mitt pass genom att ägna 15 min åt att komma tillbaka till musikmappen.

Gjorde ett nytt försök när jag gick uppförsbacke på bandet. Tänkte att där kan jag ju gå och trycka lite samtidigt som bena och rumpan för lite motstånd. Men nej. Jag och göra andra saker än att koncenterar mig på att stå kvar på bandet var ingen bra ide. Jag har inte balanssinne för det och jag hittade inte musikmappen efter en lång tids letande ändå.

Så jag bestämde mig, efter jobbet gick jag på mp3-jakt i Visby. Tänkte att de kanske hade den där Philips som Sofia rekommendera. Hitta den på Expert för 100 kr mer än på nätet. OCh ja, jag erkänner, jag är en snålis eller ekonomisk. Jag tackade för mig och efter en runda på stan som slutade i att jag inte spenderade ett öre och en fika med bästa Anna då jag unnade mig lite Chailatte och en oerhört nyttig macka gjord på surdeg, olivröra, groddar och tomat gick jag hem och har nu beställt den via nätet. Den blir lite komiskt nog leverad till Expert som säljer den för 100 kr mer. Hihi.
Men jag är en hårt arbetande, sparande människa som ser att de där 100 kr kan jag lägga på något annat skojs. Hälften av pengarna som krävs för att köpa gymhandskar. Som jag inte vill ha men känner att jag måste börja använda om jag vill behålla lite kvinnlighet/akademiker -släta fina vita händer. OCh vet ni, det vill jag.
För mina händer har varit fulla med hästskit och annat sånt hela min uppväxt så nu vill jag har fina händer utan valkar.

Träningen gick fan bra idag. Lite impad av mig själv. pepp ut i tårna och börjar nog få lite smått grepp om chins (med hjälp). Och gjorde ryggresningar och jag kände att jag fick bra kontakt där med ryggen. Kommer säkert vara stel och öm imorgon.
Dock hatar jag mina biceps. Tycker hur jag än gör så får jag ingen bra kontakt mellan vikten och muskeln. Läst på massa tips, kollat in proffset, fått en övning av honom. ökat, sänkt vikter. Idag kände jag ändå att de gick bättre än sist.

Fick dessutom en fin kommentar om mina tatueringar. Blir lika förvånad och glad varje gång. Lite roligt att det oftast är lite äldre kvinnor som gillar dom, det är iaf alltid de som vågar säga något. Idag var det dock en ung tjej. Kul.
Sällan någon vågar prata med mig. Jag ser nog lite arg ut. bestämd.
Jag pratar gärna innan och efter mina pass, men under. Bara om det gäller att ge mig tips! Gillar inte att komma ur det flyt man bygger upp.

Nu sova.
Jobb, träna, teater och allra finaste Micke imorgon!

Rock´n ROll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0