Min kropp har blivit överkörd av en mangel

Ni vet allt det där jag skulle göra i helgen. Jag tror det inte blir så.
Jessica gick och la sig igår utan att ha varit på jazzklubb med feberfrossa, ont i halsen och värk i kroppen.
Idag fryser jag inte lika mycket men min kropp känns som den blivit överkörd av en stor mangel.
Jag kan inte avgöra vad som är träningsvärk eller bara sjukdomsont.

Så det blev ingen båt vid 13. Sitter fortfarande i pyjamas, enda jag fått i mig är kaffe. Ska försöka åka och jobba mina timmar. Se om jag blir piggare så jag kan ta 16-båten istället. Just nu känns det inte så.

Jag åt iaf vegankaka igår. den var god. och Sushi.

Nu ska jag försöka ta på mig lite kläder och öppna ögonen. Inget cyklande idag. JAg tar bilen.

Skitkropp.
Jag ville ju träffa Micke Picke Päronpung.

rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: syss

Bli inte sjuk! bli frisk nu!! puss

2011-04-15 @ 13:15:19
URL: http://frombeijingtonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0