I want it all

Oj, bloggtorka?
Snarare ingen tid att skriva på.

Min beställda mp3are har inte dykt upp, än. Börjar bli lite småsur. Min gamla fungerar ibland, har gjort en lång playlist på den så man slipper hoppa mellan mapparna så när de väl fungerar så har jag musik.

Därför har P1 blivit min bästa vän på jobbet. Ingen reklam, ingen dålig musik, inget tafs. Me like very much.
Bara en massa intressanta repotage om olika saker. Igår lyssna jag på ett repotage om en kille med elöverkänslighet. Få som tror på att det existerar man varför skulle man inte kunna vara känslig mot det? Det går ju att vara känslig emot i stort sett allt vi har runt omkring oss?
Sen lyssna jag på ett program om nån forskare som skrivit om sambanden mellan miljonprojekten (förortsbyggna) och ökad anonymitet och kriminalitet och utanförskap. Tyckte det var intressant, helt nytt perspektiv för mig som man nog inte ska bara vifta bort som hans motståndare gjorde. Visst, det är många olika komponenter som leder fram till en sak, aldrig en sak uteslutet men visst kan jag nog köpa att de skulle kunna vara en av dom tillsammans med många andra.
Förslaget om att riva låter lite drastiskt, man river inte folks hem bara sådär.

Idag blir det snart gym, ben. Har varit seg i dom sen jag tränade ben sist förra fredagen men igår började det lätta. haha.
Jobb efter träning. Jazzklubb med Led Zeppelin-tema ikväll på Munken tillsammans med Anna, nyktert!
Imorgon blir det sthlm vid lunchtid, ska hinna jobba innan dess med.
Helt sjukt vad mycket det varit sista veckan, men å andra sidan har jag fått en hel del gjort men det känns som det är lika mycket kvar jag inte kommer hinna med.

Jag är trött, fast pigg. Konstig känsla. Blir fullt ös de närmaste veckorna. Ingen direkt vila. Ska jobba extra under påsken på mitt sommarjobb, så blir vanliga jobbet fram tills påskhelgen, sen mönstrar jag på båten. Jobbar en dag, ledig två dagar. då ska jag hinna till sthlm och uppsala för en spelning, sen tillbaka för att mönstra på två dagar och sen tillbaka till mitt jobb. Min planering är sjukt bra eller vad tycker ni?
Dessutom ska jag till sthlm även denna helg och ha en Eddie-helg (Mickes lillebror kommer ner från Dalarna), kommer bli fullt upp med en 12-åring i storstan, kul :). Åka hem på måndagen, till jobbet fort efter båten anlänt i hamn, sen hörde jag något om magdans med?

Så ni kanske förstår att det här med att skriva uppsats det har jag lagt på is igen? :P
Funderar på att mura in mig 2 månader, bunkra med mat och ett löparband när detär som mest snö och kallt nästa vinter och göra det? No mercy? Sofia är du på?

Nu ska jag hoppa ur min otroligt sexia pyjamas och slinka i mina redan lite svettiga träningskläder och sätta rumpan på cykeln och bege mig till gymmet.

Rock´n Roll.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0