Wind of changes

Det börjar bli kallare i Sverige igen.





Än är vi väl inte riktigt där men snart så får man ta fram de stora rikrigt varma kläderna igen.

Jag blev lite tvungen att titta igenom lite Belfastbilder. Känns så länge sedan, som det aldrig har hänt men ändå hände det och det känns så verkligt. Jag saknar Belfast många gånger, gör inte ni det?







Och nu blev det inga sådär typiska Belfastbilder av Murials, eller kakätande, eller ödrickande utan några bilder från några sköna söndagspromenader!

Ta hand om er.

Rock´n Roll


Kommentarer
Postat av: Sofia

Feck vad jag saknar Belfast! Hade det inte varit ganska krångligt och ganska dyrt att åka och bo där så hade jag åkt igen... :( Saknar nog mest sällskapet faktiskt.

Puss!

2010-10-18 @ 18:03:28
URL: http://www.sofiathehutt.blogspot.com
Postat av: Syss

vackert! <3

2010-10-18 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0