The spirit of old things

Jag har fyndat idag!


Ett fint litet bord i 50-tals stil


Samt så var jag hos en glasmästare och fick en ny glasskiva till min LP-ram jag fick jag Micke i våras som gick sönder på tåget ner till Kalmar. Jag vet inte varför jag varit så seg att skaffat en ny när det kostade mig 50 kr och tog 3 minuter. Nu hänger den på väggen hos mamma iallafall. Finaste Thåström.



Sen hitta jag en fin ram jag köpte åt ett projekt som jag har påbörjat men inte kan avslöja så mycket om för då avslöjar jag mig för en person :) Jag ska iallafall inte behålla trädet som är inramad, bara ramen!

Jag har gjort en massa roliga saker idag men inte det jag ska ha gjort. Jag är hopplös. Snart är det spinning. 3 passet för veckan och snart 3 av 4 avklarde. Funderar på att börja köra 5 pass snart igen. Hehe.

Imorgon blir det sällskap av Anna och Christoffer, och på freddag åker jag till Dalarna för att hälsa på alla underbara människor däruppe över helgen.

Rock n Roll mina damer och herrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0