Beautiful Together

Efter frukosten idag så satte jag upp Lp-skivorna jag fick av Micke läs: bevara åt honom). Finn ett fel?


Kom på att jag skulle ha hängt dom lite närmare varandra men nu får det vara så, ska tänka på det nästa gång de ska upp i förhoppningsvis den egna lägenhet som jag förmodligen kommer äga i framtiden!

På tal om Micke!


Min fina, fina Micke! På promenad längs älven förra veckan då jag var där och hälsade på honom och alla andra fina människor som finns i Dalarna.


Jag hamnade på kort också innan promenaden.

Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag packade inför Dalarna för jag tog med kompaktkameran för att jag inte hade plats med systemen, men jag glömde batteriladdaren till kompakten så det blev nästan inga bilder alls för någon smart person (peka stort på sig själv) hade glömt att ladda batteriet!
Jag ska aldrig kompromissa systemen igen, för självklart var det hur fint fotoväder hela tiden jag var där och jag fick gå omkring och sura och vara lite småarg på mig själv.

Snart blir det spinning!
Nu är det Motörhead på allra högsta volym, samt matrial-letande till uppsatsen. Jag måste rida på den här vågen om att jag verkligen känner lusten att slutföra detta nu.

Wish me luck!

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bort med Ramones! ;)

2010-10-29 @ 08:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0