The winner takes it all

Jag loggade in snabbt på msn precis, för att se om min syster var där. Då fick jag detta av min photoshop mentor.
Ni måste förstå hur frustrerande det är för honom att förklara för mig över msn olika saker jag vill göra med en bild och vi befinner oss i olika landskap av Sverige för tillfället. Jag är så otålig och sätter mig inte ner och läser mig till saker och inte heller förstår jag att man kanske måste lära sig krypa innan man kan springa. Lite gulligt, jag fattar fortfarande typ inte hälften av det jag håller på med, men det lilla jag plockat upp de senaste veckorna sitter nog, kanske, eventuellt. Ibland. Jag är fortfarande i dagisklass men kanske kan klättra uppåt.



Nu ska jag äta, Micke kom med maten, hämtmat ikväll, blev inte mycket tid över att laga efter diverse däckbyten och möbelutsläng osv. Flytta is the shit. Inte jag, han!

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Suzanne Stenmark

Snygg blogg. Men texten är för jobbigt att läsa.

Går knappt att se vad det står:( Kram

2010-10-21 @ 00:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0