Its Only Rock´n Roll (but I like It)



Såhär på eftermiddagen, efter en hel dag av äventyr. Gymmet, biblioteket osv, så behövs det lite äkta rock´n roll! Så varsågoda mina vänner, gör som jag, dansa loss lite och lyssna lite på lite otroligt bra livemusik och dröm er bort till någon trevlig spelning/festival och känn det där pirret i kroppen av total lycka i höstmörkret. (dock skiner solen idag men det fungerar lika bra för det, pirret blir bara bättre)

Nu ska jag lusläsa Sverigedemokraternas hemsida. Ja jo. Statsvetare. Allt samhällspolitiskt är som porr för mig!! Nej, självklart är jag inte Sverigedemokrat, men det skadar inte att lära sig allt om dom om man nu skulle av någon speciell anledning finna sig i en sådan situation då man måste kunna diskutera dom!


Rock´n Roll på er i denna härligt soliga hösteftermiddag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0