Hammer Smashed Face

Jag var hemma hos en kompis igår och drack några öl. Vi ägna kvällen åt att kolla på roliga Youtubeklipp, blev en del skratt. Det slog mig att jag knappt har några roliga klipp att visa, det var mest Chris som briljera. Dock kom jag på efter nån timme att jag har ett klipp som jag tycker är rätt så festligt. Ni kanske inte kommer göra det men jag bjuder på det ändå.

Först måste ni lyssna iaf 1 minut på videon här under för att förstå vad det är som är lite skoj med detta.  Ni kommer inte att dö men jag förstår att förmoligen 99 % av er som läser min blogg inte alls delar min uppfattning om vad som är bra musik, och även jag håller med om att Cannibal Corpse är extrema.


Killen som gör loungemusik av deathmetal bandet Cannibal Corpse är för underbar. Jag kan inte sluta skratta, skrattar varje gång jag ser klippet.

Nu ska jag ta mig ur pyjamasen och möta upp pappa för att gå på bio. Perfekt söndag, efter en utekväll som igår. Shit vad dyrt det har blivit att gå in på ställen, 140 kr. Helt sinnessjukt. Fast det positiva är att jag som är rätt så pank och måste tänka på hur jag spenderar inte dricker en enda öl väl inne när jag måste betala 3 för att komma in!
Vatten is the shit!

Fick höra D-A-D "sleeping my day away" i vinylbaren igår, det kanske var värt 140 kr? Hmm.

nej, på med riktiga kläder, ut i kylan för umgänge med kära far min.

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0