Catch me if you can

Jag var ute på en fotopromenad igår med Robin, en kort en, eftersom jag försöker verkligen börja fokusera på att plugget ska bli klart. Svårt när det finns så mycket annat som är roligt som man vill lägga tid på, som man knappt hunnit förut pga av plugget. Ond Cirkel det där.

Jag var väl inte sådär jättefokuserad på att få till en bra bild, utan lekte mest papparazzi på Robin och hans knasigheter under den korta promenaden, som att försöka gå genom lera i ett par tunna tygskor osv. Mycket rogivande, tror inte riktigt att han tyckte det var lika skoj när jag prioritera att ta kort på honom där han  hoppade runt på ett ben när ena skon fastnade i leran. Jag tyckte det mycket tilltalande roligt, och valde att fota skon i leran innan jag räddade båda hans sko och hans fot från leran. Mohahahaha!



Nu ska jag fortsätta titta på det där med uppsats igen. Blir en rolig och intressant kväll det här. Kanske får tid att titta på bilderna jag faktiskt tog som inte var på Robin lite senare!

Rock´n Roll och blöta rödvinspussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0