The Girl and The Robot

Peace and Love Festival, Borlänge 2010 bjöd på mycket gott. Dock hittade jag en rätt skräpig bild jag tog på Robyn, så mycket inzoomad det kan bli, dåligt ljus och lite för dålig kamera för att klara av både zoomning och ljusnivån men när jag började fixa lite med bilden så tyckte jag ändå den hade en viss känsla över sig.





Nu måste jag börja styra upp hushållet samt livet lite här. Jag har inte packat, inte skrivit något som jag skulle skriva, jag har helt enkelt bara flummat ut idag. Förkylningen känns som den börjar ge med sig. Vila kanske var det bästa jag kunde göra, även om det ger min ångest för att jag kommer helt ur mina planer, mitt schema när det gäller både träning, skola och annat.

Rock´n Roll

p.s fan vad jobbigt att vara så kär att man nästa går sönder, speciellt när personen befinner sig på andra sidan havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0