Doctor Alibi



Jag var i sthlm 2 ggr med 1 1/2 dags mellanrum pga av att tatueringstudion där jag går och tatuerar mig hade 5-års jubileum, sen var det spelningen efter det. Jag träffade syster bägge ggr. Första vändan fikade vi på stan och hoppades på att springa in i Slash som var i stan men ingen lycka där inte. Vi fick nöja oss med att se honom i Skavlan på kvällen istället.
Jag var lite nöjd iallafall eftersom Micke är en liten Slash kopia och han var också självklart närvarande. Lägger inte upp någon bild på Micke från den helgen för ehm, då kommer han nog bli lite sur på mig. Tog bara söta paparazzibilder av homom då han låg och sov med öppen mun och dräggla. HEHEHE!

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Suzanne Stenmark

Snyggosar.:)

2010-11-21 @ 00:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0