Born to Kill


Airbourne på Tyrol i Sthlm.  (min kompaktkamera ger väl inte så där hundra procent bra bilder när man måste höja isot)

Gick förövrigt in på topp 5 av spelningar detta år, förmodligen en av de bästa spelningarna jag sett. Vilket entertainmentband. De gör precis som man ska när man lirar rock´n roll metal. Sliter arselt av sig på scen. Underbart att se, jag stod med ett fånflin på läpparna hela spelningen. Underbart.
Enda minuset var att ljudet var lite för högt, men så går det när man glömt sina öronproppar hemma.

Nu ser jag fram emot Trashfest i December. Halloj Kreator och Exodus! \m/
Också Candlemass nån vecka där.

Ikväll deppar jag till Nirvana, eller myser!

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0