Let me hear you scream

Vill ni se hur Kalmar har jävlats med oss de senaste dagarna?
Ni har inget val. Here it comes.


Det är grått, grått och lite svart. Härlig känsla det där.


Träffar flickorna för fika oavsett väder. Det behövs att komma utanför lägenheten när man pluggar uppsats, annars blir man fast och kommer ingenstans istället.
Det är en kraftansträning bara att gå och handla mat just nu. Jag förstår inte hur lat man kan bli av att inte ha några förpliktelser att traska bort till skolan. Inga föresläsningar och inga seminarium under uppsatskursen, vilket jag vet att vi är många som har ifrågasatt.
När man pratar med andra som läser vid andra skolor  så har dom föreläsningar, man har uppsatsseminarium och deadlines. Vi har inget alls. Ingen organisation, ingen struktur, inget alls. Jag behöver struktur. Jag behöver organisation. Det enda jag lyckas organisera väl nu för tiden är träningen som flyter på riktigt bra, det var ett segt pass idag men istället för att bli sur och irriterad och känna att jag inte orkade, så minskade jag vikterna en aning och körde på istället och  gjorde dubbla magövningar då det var framförallt armar och rygg jag kände mig riktigt trött i. Benen ska vi inte tala om, jag körde på så hårt igår på spinningen att jag knappt kom framåt på cykeln idag till gymmet. Det är segt i kroppen nu. Det börjar bli segt att köra 5 pass i veckan, äter kanske lite för dåligt och sover alldeles för lite för det. Måste tänka om. Ska jag köra så mycket måste få ordning på mina matvanor och se till att komma i säng.


Jag försöker vänja mig med min lugg men det är svårt, jag kommer på mig själv att gå och dra i den med jämna mellanrum. Som om den skulle växa ut? Daah, ibland undrar jag lite hur  jag tänker?
Jag måste dock skaffa mig en platttång, för luggen har en förmåga att puffa till sig och helt plötsligt får man hela den här 80-tals frisyren som gör att man vill kasta sig efter rakapparaten och raka av alltisaammans istället. Mohahaha, det skulle vara rätt åt den, bångstyriga lugghelvete.

Annars då, på fritiden. Kan berätta att jag är kär, i en röd Mustang. Kan ju så här lite i efterhand fundera på varför jag inte tog ett kort på bilen när jag hade chansen. Jag var väl alldels helt bortom räddning antar jag. Jag satt och bara flinade när motorn startade. Det är en riktigt thrill att åka en sån bil kan jag säga. Orgasm till tusen. Nu måste jag bli en moneywhore för att kunna ha en egen, någongång, i min framtid. Mmmmm.mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0