TnT

Jag tog tillfället i akt och gav mitt hår en renovering i fredags inför helgen. Det behövdes. Använde upp mina sista pengar så nu får jag vara fattig till på tisdag, samt att jag betala min telefonräkning som bla innehöll New York-tiden. Den blev mer än dubbelt så dyr som annars. Men men, det hade jag förväntat mig eftersom jag hade mycket kontakt med syss.


Detta är resultatet. Dock taget lite sent på morgonen så jag ser helt nyvaken ut men ärligt talat så hade jag inte gått och lagt mig än.

Jag har städat idag också, hela mitt rum är nystädat, nyvädrat och kläderna ligger i tvättmaskinen. Ska tvätta en tvätt till. Helt otroligt. Skulle behöva tvätta allt jag har i min garderob bara för att tvätta det. Men nä, det orkar jag inte.
Ska flytta hem snart så det får vara. Har organiserat om min byrå också, den var helt upp och nedvänd. Jag visste inte vad jag hade och vart det var. Helt knasigt.

Nu lyssnar jag på P3 Rockster, dricker vatten, funderar på att göra te och äter körsbärstomtater. Camar med Syss och Pappa. De är för roliga de två. Tossiga.

Annars försöker jag komma över det här med män som inte kan hålla sina kukar till sig själva utan behöver överfalla en kviinna på väg hem från krogen, men det blir ett annat inlägg. Jag är alldels för arg på det för att ens kunna skriva något vettigt om det. Jag vet bara nu att får jag tag på dom så lever de inte länge till.

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Din favoritsyster

Märks juh att vi är släkt för du är juh jävligt snygg syss ;)

2010-05-24 @ 15:14:37
Postat av: sofie

SNYGGING!!!

2010-05-25 @ 13:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0